Aktualności
2023
2023
Kalendarz wydarzeń
2024
O samorządzie
Samorząd Studentów jest organizacją, której głównym założeniem jest dbałość o interesy społeczności akademickiej na naszej Akademi Nauk Stosowanych. Przede wszystkim jesteśmy grupą ludzi reprezentujących całe ciało studenckie przed władzami i to na naszych barkach spoczywają zadania pozornie nie możliwe do załatwienia.
Brać studencka angażuje się również w akcje mające na celu pomoc innym. Przykładamy starania do zachowania prawa studenta, zapewnienia jakości kształcenia, prowadzenia szkoleń edukacyjnych, przekazywania informacji prosto od władz uczelnianych, wydania oświadczenia w sprawie regulaminu uczelni, współtworzenia regulaminu studiów, szerzenia kultury studenckiej poprzez maratony filmowe, wyjazdy i spotkania zarówno na świeżym powietrzu jak i zdalnie w domu - to wszystko Samorząd Studencki, czyli bractwo studenckie. Wszystkie te przedsięwzięcia mają na celu zaangażowanie innych studentów w aktywne życie studenckie.
Główne zadania
- 1 Zgłaszanie ważnych dla studentów projektów oraz organizacja tych przedsięwzięć/eventów
- 2 Prowadzenie mediów społecznościowych tworzących łatwy dostęp do informacji o naszej Akademi oraz do tworzenia wspólnoty studenckiej
- 3 Prowadzenie wspólnych debat/dyskusji na nurtujące studentów tematy
- 4 Pośrednictwo informacji pomiędzy studentami a władzami akademickimi
Nasz zespół
Jak każda organizacja tak i samorząd potrzebuje właściwego zarządzania. U nas tą rolę spełnia Prezydium Uczelnianej Rady Samorządu Studentów
w składzie:
Dokumenty
Akty prawne to dokumenty określające funkcjonowanie uczelni oraz jednostek działających w jej obszarze.
Poniżej znajduje się kilka najważniejszych dla każdego studenta:
Regulamin Studiów
W regulaminie odnaleźć można wszystkie niezbędne informacje odnośnie przebiegu studiów (m.in. zbiór praw i obowiązków każdego studenta, wytyczne na temat zaliczeń i egzaminów, jak również pracy oraz egzaminu dyplomowego).
Kodeks Etyki Studenta
Jest zbiorem wartości etycznych oraz standardów postępowania, których powinni przestrzegać wszyscy studenci PANS.
Klauzula Informacyjna RODO
Wzór klauzuli informacyjnej RODO Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie.
Statut PANS w Chełmie
Dokument określający sprawy związane z funkcjonowaniem uczelni nieuregulowane w Prawie o szkolnictwie wyższym i nauce. Statut określa zasady organizacji i funkcjonowania uczelni.
Ustawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce
Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce jest to ustawa regulująca kwestie prawne związane ze szkolnictwem wyższym i działalnością naukową.
Rekrutacja
Kogo szukamy?
- Chcesz dołączyć do grupy wyjątkowych i zaangażowanych ludzi?
- Chcesz pokazać, że losy Twojego uniwersytetu i jego studentów nie są Ci obojętne?
- Chcesz zdobyć doświadczenie, jesteś kreatywny i nie boisz się wyzwań?
- Chcesz mieć możliwość tworzenia realnych zmian na Uczelni czy też organizowania ciekawych wydarzeń studenckich?
Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco to samorząd studentów jest właśnie dla Ciebie.
Wszystkich chętnych do wstąpienia w nasze szeregi prosimy o wypełnienie formularza dostępnego poniżej
(używając e-maila uczelnianego, czyli z końcówką: @nauka.panschelm.edu.pl).
Kontakt
Chesz dołączyć do samorządu ale masz wątpliwości? Masz pytania dotyczące pracy samorzadu? Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz poniżej!
Zachęcamy również do odwiedzenia naszych profili na facebooku oraz instagramie po więcej
informacji, które na bieżąco publikujemy.
Lokalizacja:
Pocztowa 54, 22-100 Chełm
Email:
urss@panschelm.edu.pl
Numer telefonu:
602 699 720